دسته بندی مقالات

نکات طلایی برای ست کردن کیف و کفش چرم

reza atashpeykar

28 دی 1401

اگر شما هم مثل اکثر خانم‌ها مشکی و سفید اولین انتخاب تان برای خرید کیف و کفش است، باید بگوییم این دو رنگ با اکثر رنگ‌ها و بافت‌ها هماهنگ می‌شود اما اگر یکنواخت و کسل‌ کننده به نظر می‌رسد، سعی کنید از کیف‌های جیر، کیف‌های دوشی چرم و بوت‌های چرمی و کشی استفاده کنید، تا در ست کردن کیف و کفش خود با مشکل چندانی مواجه نشوید.

وقتی نوبت به ست کردن کیف و کفش می‌رسد، جنس کیف و کفش هم به اندازه رنگ و طرح آن‌ها مهم است. مثلاً اگر قصد دارید یک بوت چرمی بپوشید، می‌توانید یک کیف از جنس چرم با آن ست کنید. این قانون در مورد هر جنس کیف و کفش دیگری نیز صدق می‌کند.

ست کردن کیف و کفش قهوه ای

خرید و ست کردن کیف و کفش چرم قهوه ای زنانه یکی از اصلی ‌ترین اجزای کمد لباس هر خانمی است. طبیعت گرم و دلنشین رنگ قهوه ای به داشتن جلوه و نمایش شخصیتی متفاوت از زنان کمک می‌ کند. در واقع، بانوان می ‌توانند جهت ایجاد استایلی شکیل و جذاب از طیف گسترده ‌ای از رنگ‌ های قهوه ای به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

شکلاتی تیره، برنزی، کاکائویی، قهوه ای روشن، عسلی و طیف های دیگر شما را متوجه این موضوع می‌کند که داشتن یک جفت کفش قهوه ای زنانه، تنوع لباس را گسترش می ‌دهد. قهوه ای از رنگ ‌هایی است که در نیمه دوم سال محبوبیت بالایی پیدا می ‌کند چون برای پاییز رنگ زیبایی است و مناسب حال و هوای سرد فصل زمستان است. اما مشکلی که بیشتر خانم ‌ها با آن روبرو هستند ست کردن رنگ قهوه ای با رنگ ‌های دیگر است که به نظر کار سختی می آید.

ست کردن کیف و کفش طرح دار

یکی از ترندهای جالب این روزهای دنیای مد و لباس استفاده از کیف و کفش طرح‌دار است که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند. منتها اگر قرار است ظاهرتان را با استفاده از این گزینه‌ها امروزی کنید، بهتر است طرح کیف و کفشتان با هم یکی نباشد.

برای مثال می‌توانید کفش طوسی و مشکی با طرح پلنگی را با یک کیف طوسی مشکی در دست بگیرید که طرح راه‌راه دارد. هماهنگی رنگ‌ها و تفاوت بین طرح‌ها زیبایی بیشتری برای استایلتان ایجاد می‌کند. نکته مهم این است که وقتی کیف و کفش طرح‌دار هستند بهتر است مانتو و شلوار ساده باشند و نهایتا روسری طرح‌ دار انتخاب شود.

چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

هر موقعیتی کیف و کفش مخصوص خودش را نیاز دارد؛ همانطور که نمی‎‎شود در یک عروسی با کوله پشتی زنانه چرم و اسپرت حاضر شد، در دانشگاه هم نمی توان با کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ سر کلاس ها رفت. به همین دلیل لازم است شرایط محیطی را که قرار است در آن حاضر شوید، درک کنید و سپس دست به خرید بزنید. به طور کلی کفش های پاشنه تخت یا کتانی ها به همراه کوله پشتی و کیف های بزرگ برای موقعیت های روزمره مناسب هستند و از کفش های پاشنه بلند و کیف های کوچک برای موقعیت های رسمی استفاده می شود.

 

نکاتی برای خرید کیف و کفش چرمی

در هنگام خرید به ست کردن کیف و کفش چرم خود توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از مدل هایی که بیشتر خانم های اشرافی دوست دارند حداقل یکبار امتحان کنند، ست چرم است. ست چرم بسیار زیبا و باکیفیت است، البته چرم های طبیعی جنس بهتری نسبت به چرم های مصنوعی دارند. برای خرید یک ست کیف و کفش چرم باید به نکته های زیادی توجه کنید.

روش دباغی چرم را باید از فروشنده بپرسید. تودوزی کفش چرم باید باکیفیت و محکم باشد. کفش و کیف چرم باید کیفیتی مناسب داشته باشند. لوازمی که از چرم طبیعی ساخته می شوند، بویی خاص می دهند. دوختی که در ساخت کیف و کفش استفاده شده باید محکم باشد.

نحوه ست کردن کیف و کفش چرم

در هنگام خرید ست کیف و کفش زنانه حتما باید به یراق آلات کالا نیز توجه داشته باشید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید کشور تولید کننده محصول است. قیمت کیف و کفش ست چرم زنانه نیز جزو نکات مهم خرید است. برای زیباتر دیده شدن کیف و کفش چرمی خریداری کنید که با لباس هایتان ست باشد، این کار باعث می شود خاص به نظر بیاید. مکان هایی که داخل یک کالا تعبیه شده است را به خوبی بررسی کنید. در هنگام خرید محصولات چرمی باید به گارانتی محصول دقت کنید و سعی کنید جنس چرمی را انتخاب کنید که اصل باشد و ماندگاری زیادی برای شما داشته باشد.

رنگ و طرح های کیف و کفش را یکسان انتخاب کنید

اگر قصد دارید کیف خود را کاملاً با کفش‌تان ست کنید، بهتر است از رنگ‌ها و طرح‌های یکسان استفاده کنید. مثلاً اگر قصد دارید یک کفش خاکستری‌ رنگ بپوشید، می‌توانید کیفی به رنگ خاکستری را با آن ست کنید. همین قانون در مورد طرح‌ها نیز صدق می‌کند. فقط به یاد داشته باشید بهتر است کیف خود را به رنگ اصلی زمینه کفش، یا یکی از رنگ‌های برجسته موجود در طرح آن انتخاب کنید.

نبایدهای ست کردن کیف و کفش

رنگ کیف و کفش شما دقیقاً هم‌ رنگ با دیگر اجزای استایل‌تان باشد، ازنظر دیگران این‌طور به نظر می‌رسد که این ست کیف و کفش دقیقاً از همان پارچه لباس‌های شما دوخته شده است. در عوض، سعی کنید از طیف‌های متفاوت یک رنگ، یا رنگ‌های پایه و خنثی مثل رنگ سفید یا مشکی استفاده کنید. علاوه بر این، به یاد داشته باشید رنگ کفش شما همیشه باید چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ لباس تان باشد.

خرید انواع کیف و کفش ست با قیمتی مناسب

در خرید کیف و کفش ست، تنوع محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فروشگاه چرم پیتون مجموعه کاملی از انواع کیف و کفش چرم ست را با بالاترین کیفیت تولید کرده و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

طراحی و توسعه تیم برنامه نویسی ریگل